Verzenden & Retourneren

Heeft u vragen over uw bestelling of over het verzend- en bezorgproces? Hieronder vindt u de belangrijkste antwoorden op een rij. Heeft u een andere vraag of is uw vraag nog niet beantwoord? Neem dan contact op met onze klantenservice via 0545-294853 of info@slangenboer.nl.

Levertijd

Alle bestellingen geplaatst op werkdagen voor 15:00 uur worden, wanneer voorradig, dezelfde werkdag verzonden. De volgende werkdag wordt het pakket bezorgd door pakketbezorger DHL. In enkele gevallen kan het zijn dat een product echter niet voorradig is. Houdt u er dan rekening mee dat de levertijd van 2 tot 4 werkdagen bedraagt. Wij proberen u ten alle tijden te informeren over de exacte levertijd wanneer een product niet voorradig is.

Pakketbezorger DHL
Al onze pakketten worden verzonden via de pakketdienst van DHL. In enkele gevallen wordt uw bestelling verstuurd met onze eigen dienst/transporteur.

Verzendkosten
Als u vanuit Nederland bestelt, rekenen wij € 9,99 (boven de € 500,00 excl. BTW franco) voor het verzenden van uw pakket. De kosten voor verzending naar België bedragen €15,00 (boven de € 750,00 excl. BTW franco) Voor Duitsland rekenen wij €15,00 aan verzendkosten.

Artikel niet op voorraad
Mocht een product niet op voorraad zijn, dan wordt u per e-mail geïnformeerd over de te verwachten levertijd.

Verkeerde producten ontvangen
Heeft u een verkeerde levering ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via telefoonnummer: +31(0)545 29 48 53 / E-mail: info@slangenboer.nl. Onze medewerkers helpen u graag verder en komen samen met u tot een passende oplossing.

Retour sturen van uw order?
De consument draagt de rechtstreekse kosten van het terugzenden van het product.

Belangrijk:

Retourneren is uitgesloten voor producten die op maat afgesneden of ingekort zijn.
Het retourrecht geldt ook niet bij levering van goederen die speciaal voor de klant besteld of samengesteld zijn.

 Om het artikel te kunnen retourneren dient het aan de volgende voorwaarden te voldoen:


- Het artikel, of artikelen dienen compleet te zijn.
- Het artikel, of artikelen dienen in de originele verpakking te zitten.
- Het artikel, of artikelen dienen ongebruikt te zijn.

Artikelen die niet geretourneerd kunnen worden zijn:

- Artikelen die zijn aangepast aan persoonlijke specificaties
- Speciaal bestelde artikelen
- Artikelen volgens maatwerk, dus welke afgesneden of ingekort zijn